Статут закладу

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення четвертої сесії  

VIII скликання

Хоростківської міської ради

від  29. 01. 2021 

№ 211

 

 

 

СТАТУТ

закладу дошкільної освіти «Барвінок»

с. Великий Говилів

Хоростківської міської ради

Тернопільської області

 

(код ЄДРПОУ 26569909)

 

(нова редакція)

 

 

 

 

 

 

 

Великий Говилів

2021 р.

 

1. Загальні положення

 1.1.Нова редакція статуту приймається  в зв’язку  зі зміною назви закладу дошкільної освіти, засновника закладу, юридичної адреси та   набуттям чинності нового Закону України «Про освіту» від 28 вересня 2017 року , на виконання  підпункту 13 пункту 3 розділу ХІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.

1.2. Заклад дошкільної освіти «Барвінок» с. Великий Говилів Хоростківської міської ради Тернопільської області (далі – заклад дошкільної  освіти) є правонаступником Великоговилівського дитячого садка «Барвінок» загального розвитку, що знаходиться у комунальної  власності Великоговилівської сільської  ради.

1.3.Засновником закладу освіти  є Хоростківська міська рада Тернопільської області, код ЄДРПОУ 21157740 (далі – Засновник).

1.4. Повна назва закладу освіти: заклад дошкільної освіти «Барвінок»

с. Великий  Говилів  Хоростківської міської ради Тернопільської області.

1.5.Скорочена назва закладу освіти:  ЗДО «Барвінок» с. Великий Говилів

1.6.Юридична адреса закладу: вул. Січових Стрільців, будинок 3, с. Великий Говилів, Чортківського району, Тернопільської області, 48162.

1.7. Заклад дошкільної освіти «Барвінок» с. Великий  Говилів Хоростківської міської ради Тернопільської області (далі ЗДО) є комунальним закладом, заснованим на комунальній власності Хоростківської міської ради, бюджетною установою та неприбутковою організацією.

1.8.Тип закладу освіти —  дитячий садок .

1.9.Заклад освіти здійснює свою діяльність за наявності ліцензії на право провадження освітньої діяльності у сфері дошкільної освіти, виданої у встановленому законодавством України порядку.

1.10.Засновник закладу освіти  Хоростківська міська рада —  (далі — засновник) здійснює фінансування закладу освіти, його матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні будівлі з обладнанням і матеріалами, організує будівництво й ремонт приміщень, їх господарське обслуговування, харчування та медичне обслуговування дітей. Приймає рішення про утворення, реорганізацію, ліквідацію чи перепрофілювання (зміну типу) закладу дошкільної освіти.

 

 

1.11.Заклад освіти у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», постановами Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування у галузі дошкільної освіти; правилами і нормами охорони праці та безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки й цивільного захисту; цим статутом і правилами внутрішнього розпорядку закладу освіти.

1.12.Заклад освіти є юридичною особою, має печатку і штамп установленого зразка, бланки з власними реквізитами.

1.13.Мета закладу освіти — забезпечити реалізацію права дитини на дошкільну освіту, її фізичний, розумовий і духовний розвиток, соціальну адаптацію та готовність продовжувати освіту.

1.14.Діяльність закладу освіти спрямована на реалізацію основних завдань дошкільної освіти:

- зберігати та зміцнювати фізичне, психічне і духовне здоров’я дитини;

- виховувати в дітей любов до України, шанобливе ставлення до родини, повагу до народних традицій і звичаїв, державної мови, регіональних мов або мов меншин та рідної мови, національних цінностей Українського народу, а також цінності інших націй і народів, свідоме ставлення до себе, оточення та довкілля;

- формувати особистість дитини, розвивати її творчі здібності;

- виконувати вимоги Базового компонента дошкільної освіти;

- забезпечити соціальну адаптацію та готовність продовжувати освіту;

1.15. Основні повноваження закладу освіти:

- задовольняє потребу громадян відповідної території на дошкільну освіту;

- забезпечує відповідності рівня дошкільної освіти вимогам Базового компонента дошкільної освіти;

- створює безпечні та нешкідливі умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров’я дітей, виховання та навчання дітей;

- формує в дітей гігієнічні навички та основи здорового способу життя, норм безпечної поведінки;

- сприяє збереженню та зміцненню здоров’я, розумовому, психологічному і фізичному розвитку дітей.

Заклад освіти:

- забезпечує добір і розстановку кадрів;

- дотримується фінансової дисципліни, зберігає матеріально-технічну базу;

- формує освітню програму закладу;

- утворює, реорганізовує та ліквідовує структурні підрозділи (відділення, групи).

Заклад освіти є осередком поширення серед батьків психолого-педагогічних та фізіологічних знань про дітей дошкільного віку;

Заклад освіти самостійно планує свою діяльність та формує стратегію розвитку закладу.

1.16. Заклад освіти несе відповідальність перед особою, суспільством і державою за:

- реалізацію головних завдань дошкільної освіти, визначених Законом України «Про дошкільну освіту»;

- забезпечення рівня дошкільної освіти згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти, вимогами до її змісту, рівня та обсягу;

- дотримання фінансової дисципліни й збереження матеріально-технічної бази.

1.17. Взаємини між закладом освіти, юридичними та фізичними особами визначаються укладеними між ними договорами.

1.18. Для створення освітніх, соціальних потреб, організації корекційно-розвиткової роботи у складі  закладу дошкільної освіти можуть створюватися спеціальні та інклюзивні групи для виховання та навчання дітей з особливими освітніми потребами.

 

2. Комплектування закладу освіти

2.1. Заклад освіти розрахований на  2 (дві)  групи,  50 (пятдесят)  місць для дітей віком від 3 до 6 (7) років.

2.2. Групи комплектують за віковими  ознаками.

2.3. У закладі освіти функціонує  група загального  розвитку .

2.4. Заклад освіти працює за   9-тигодинним  денним  режимом перебування дітей.

2.5.Наповнюваність груп дітьми визначається нормативними документами Міністерства освіти, санітарно-гігієнічними нормами і правилами утримання дітей у закладах дошкільної освіти з урахуванням побажань батьків або осіб, які їх замінюють.

 Наповнюваність групи  дітьми становить:   15 різновікових  , в інклюзивних групах - не більше трьох дітей з особливими освітніми потребами.

Засновник може встановлювати меншу наповнюваність груп у закладі освіти.

2.6. Зараховують, відраховують та переводять дітей до закладу освіти для здобуття дошкільної освіти  відповідно до затвердженого центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері освіти, порядку.

2.7. Прийом дітей до закладу дошкільної освіти здійснюється керівником протягом календарного року на підставі:

- заяви батьків або осіб, які їх замінюють;

- медичної довідки про стан здоров'я дитини;

- довідки дільничного лікаря про епідеміологічне оточення;

- свідоцтва про народження;

-для прийому дітей, батьки яких  відмовились від  щеплень , необхідно надати медичну довідку встановленого зразка з висновком лікарсько-консультативної комісії, у якому зазначено, що дитина може відвідувати заклад дошкільної освіти;

- документи для встановлення батьківської плати.

Під час прийому дитини до закладу дошкільної освіти, керівник зобов'язаний ознайомити батьків або осіб, що їх замінюють, із Статутом дошкільного закладу, іншими документами, що регламентують його діяльність.

2.8. За дитиною зберігають місце у закладі освіти за таких обставин:

- хвороба дитини;

- карантин;

- санаторне лікування дитини;

- відпустка батьків або інших законних представників дитини;

- літній період (75 днів).

2.9. Відрахування дітей із закладу освіти здійснюють:

- за заявою батьків або інших законних представників дитини;

- на підставі медичного висновку про стан здоров’я дитини, який унеможливлює її подальше перебування у закладі освіти цього типу.

-у разі несплати без поважних причин батьками або особами, які їх замінюють, плати за харчування дитини протягом 2-х місяців.

2.10. Директор закладу освіти зобов’язаний письмово повідомити батьків або осіб, які їх замінюють, про відрахування дитини не менше як за 10 календарних днів.

 

3. Режим роботи закладу освіти

3.1. Режим роботи закладу освіти, тривалість перебування в ньому дітей встановлює засновник .

3.2. Заклад освіти працює за  пятиденним робочим тижнем упродовж девяти годин .

Вихідні дні —  cубота , неділя, святкові .

3.3. Щоденний графік роботи закладу освіти: з 8.00  до 17.00 .

3.4. За бажанням батьків або осіб, які їх замінюють, у закладі освіти може встановлюватися гнучкий режим роботи, який передбачає організацію різнотривалого перебування дітей.

 

4. Організація освітнього процесу в закладі освіти

4.1. Навчальний рік у закладі освіти розпочинається 1 вересня й закінчується 31 травня наступного року.

4.2. Літній оздоровчий період у закладі освіти триває з 1 червня по 31 серпня.

4.3. Зміст дошкільної освіти визначає Базовий компонент дошкільної освіти. Його реалізують згідно з освітньою програмою та навчально-методичними посібниками, затвердженими в установленому порядку МОН.

Освітні програми обирає педагогічна рада з переліку затверджених.

Колектив закладу має право розробляти освітню програму на основі типових, яку схвалює педагогічна рада закладу освіти та затверджує директор.

Заклад освіти складає план роботи на рік, що конкретизує організацію освітнього процесу. Його схвалює педагогічна рада та затверджує директор.

Заклад має право організовувати додаткові освітні послуги, які не визначені Базовим компонентом дошкільної освіти. Їх вводять лише за згодою батьків дитини або інших законних представників, за рахунок коштів батьків або інших законних представників, фізичних та юридичних осіб на основі угоди між батьками або особами, які їх замінюють, та закладом у межах гранично допустимого навантаження дитини.

4.4.Заклад освіти може організовувати освітній процес за одним чи кількома пріоритетними напрямами (художньо-естетичний, фізкультурно-оздоровчий, музичний, гуманітарний) визначеними педагогічною радою.

4.5. Заклад освіти організовує освітню діяльність з урахуванням гранично допустимого навантаження на дитину.

4.6. Щоденну кількість і послідовність занять визначають у розкладі, який складають з дотриманням санітарно-гігієнічних та педагогічних вимог та затверджує директор.

4.7. У закладі дошкільної освіти визначена українська мова навчання і виховання дітей.

 

5. Організація харчування дітей у закладі освіти

5.1. Заклад дошкільної освіти забезпечує збалансоване харчування дітей, необхідне для їх нормального росту і розвитку із дотриманням натурального набору продуктів, визначених МОЗ спільно з МОН за погодженням з Мінфіном  та відповідно до розпорядчих документів місцевих органів виконавчої влади.

5.2. Порядок забезпечення продуктами харчування здійснюється відповідно до санітарно-гігієнічних правил і норм, згідно договірних угод і заявок закладу дошкільної освіти. Продукти харчування в заклад дошкільної освіти  забезпечують постачальники при наявності супровідних документів на харчові продукти та сировину, з дотриманням вимог до транспортних засобів та умов транспортування

5.3. У закладі освіти встановлено триразове харчування. Контроль за організацією та якістю харчування, закладанням продуктів харчування, кулінарною обробкою, виходом страв, смаковими властивостями їжі, санітарним станом харчоблоку, правильністю зберігання, дотриманням термінів реалізації продуктів покладають на медичних працівників та директора закладу освіти.

5.4.Батьки або інші законні представники дитини вносять плату за харчування дітей в розмірах, визначених засновником.

5.5.Пільгові умови оплати харчування дітей у закладі освіти для багатодітних та малозабезпечених сімей та інших категорій, які потребують соціальної підтримки, надаються за рішенням  за рахунок коштів місцевого бюджету.

5.6.Від плати за харчування дитини звільняються батьки або інші законні представники, у сім’ях яких сукупний дохід на кожного члена сім’ї за попередній квартал не перевищував рівня прожиткового мінімуму (гарантованого мінімуму), який щороку встановлюється законом про Державний бюджет України для визначення права на звільнення від плати за харчування дитини у державних і комунальних закладах дошкільної освіти. За харчування дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, плату не справляють.

 

6. Медичне обслуговування дітей у закладі освіти

6.1.Медичне обслуговування дітей у закладі дошкільної освіти здійснюється відповідно до Закону України "Про дошкільну освіту" , Положення про дошкільний навчальний заклад та інших нормативних документів

6.2. Організація безоплатного медичного обслуговування в закладі дошкільної освіти забезпечується  Хоростківською міською радою.

6.3. У закладі дошкільної освіти діти забезпечуються постійним медичним обслуговуванням на безоплатній основі, що здійснюється медичними працівниками, які входять до штату цього навчального закладу або відповідних закладів охорони здоров'я, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

6.4. Органи охорони здоров'я, заклади охорони здоров'я разом з органами управління освітою здійснюють контроль за дотриманням санітарного законодавства у закладі дошкільної освіти, щорічно забезпечують безоплатний медичний огляд дітей, моніторинг і корекцію стану їх здоров'я, несуть відповідальність за додержання санітарно-гігієнічних норм, проведення лікувально-профілактичних заходів у закладі дошкільної освіти.

6.5. Заклад освіти надає приміщення і забезпечує належні умови для роботи медичних працівників та проведення лікувально-профілактичних заходів.

 

7. Учасники освітнього процесу

7.1. Учасниками освітнього процесу в закладі освіти є діти , а також:

- директор;

- вихователі;

- асистент вихователя;

 

- керівник музичний;

- керівник гуртка;

- помічники вихователів;

- медичні працівники;

- асистент дітей з особливими освітніми потребами;

- батьки або інші законні представники дитини.

7.2. За успіхи в роботі встановлюють такі форми матеріального та морального заохочення: грамоти, премії, присвоєння категорії, звань, щорічна грошова винагорода, винесення подяки та інші матеріальні заохочення ,  відповідно до чинного законодавства.

7.3. Права дитини у сфері дошкільної освіти визначені Конституцією України, законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту» та іншими нормативно-правовими актами.

Дитина має гарантоване державою право на:

- безоплатну дошкільну освіту в закладі освіти;

- безпечні та нешкідливі для здоров’я умови утримання, розвитку, виховання і навчання;

- захист від будь-якої інформації, пропаганди та агітації, що завдає шкоди її здоров’ю, моральному та духовному розвитку;

- безоплатне медичне обслуговування у закладі освіти;

- захист від будь-яких форм експлуатації та дій, які шкодять здоров’ю дитини, а також від фізичного та психічного насильства, приниження гідності;

- здоровий спосіб життя;

-  інші права, передбачені законодавством України.

7.4. Батьки або інші законні представники дитини, мають право:

- обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування закладу освіти;

- звертатися до закладів освіти, відповідних органів управління освітою з питань розвитку, виховання і навчання своїх дітей;

- захищати законні інтереси своїх дітей у відповідних державних органах і суді;

- бути на громадських засадах асистентом дитини з особливими освітніми потребами або визначити особу, яка виконуватиме обов’язки асистента дитини;

- завчасно отримувати інформацію про всі заплановані в закладі освіти та позапланові педагогічні, психологічні, медичні, соціологічні заходи, дослідження, обстеження, педагогічні експерименти та надавати згоду на участь у них дитини;

- брати участь у розробленні індивідуальної програми розвитку дитини та/або індивідуального навчального плану;

- отримувати інформацію про діяльність закладу освіти, результати розвитку своїх дітей;

- відмовлятися від запропонованих додаткових освітніх послуг;

- брати участь у поліпшенні організації освітнього процесу та зміцненні матеріально-технічної бази закладу освіти.

Батьки або інші законні представники дитини, зобов’язані:

- виховувати в дітей любов до України, повагу до національних, історичних, культурних цінностей Українського народу, дбайливе ставлення до довкілля;

- постійно дбати про фізичне здоров’я, психічний стан дітей, створювати належні умови для розвитку їх природних задатків, нахилів та здібностей;

- сприяти виконанню дитиною освітньої програми та досягненню дитиною передбачених нею результатів навчання;

- поважати гідність, права, свободи і законні інтереси дитини та інших учасників освітнього процесу;

- формувати в дитини культуру діалогу, культуру життя у взаєморозумінні, мирі та злагоді між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами, представниками різних політичних і релігійних поглядів та культурних традицій, різного соціального походження, сімейного та майнового стану;

- настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до суспільної моралі та суспільних цінностей, зокрема правди, справедливості, патріотизму, гуманізму, толерантності, працелюбності;

- формувати в дітей усвідомлення необхідності додержуватися Конституції та законів України, захищати суверенітет і територіальну цілісність України;

-своєчасно вносити плату за харчування дитини в закладі дошкільної освіти у встановленому порядку;

-своєчасно повідомляти заклад дошкільної освіти про можливість відсутності або хвороби дитини;

- слідкувати за станом здоров’я дитини;

- виховувати у дитини працелюбність, шанобливе ставлення до старших за віком, державної мови, регіональних мов або мов меншин і рідної мови, до народних традицій і звичаїв;

- дотримуватися цього статуту, правил внутрішнього розпорядку закладу освіти.

7.5. Педагогічну діяльність у закладі освіти може здійснювати особа, яка має вищу педагогічну освіту за відповідною спеціальністю, професійно-практичну підготовку, фізичний і психічний стан якої дають змогу виконувати професійні обов’язки.

7.6. Трудові відносини урегульовано законодавством України про працю, законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, правилами внутрішнього  трудового розпорядку закладу освіти.

7.7.Педагогічне навантаження педагогічного працівника закладу освіти незалежно від підпорядкування, типу і форми власності обсягом менше тарифної ставки встановлюється лише за його письмовою згодою у порядку, передбаченому законодавством України.

7.8. Педагогічні працівники мають право на:

- педагогічну ініціативу;

- академічну свободу, включаючи свободу від втручання в педагогічну діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі;

- вільний вибір освітніх програм, форм навчання, закладів освіти, установ і організацій, інших суб’єктів освітньої діяльності, що здійснюють підвищення кваліфікації та перепідготовку педагогічних працівників;

- розроблення та впровадження авторських навчальних програм, проектів, освітніх методик і технологій, методів і засобів;

- користування бібліотекою, навчальною, науковою, виробничою, культурною, спортивною, побутовою, оздоровчою інфраструктурою закладу освіти та послугами його структурних підрозділів у порядку, встановленому закладом освіти відповідно до спеціальних законів;

- підвищення кваліфікації, перепідготовку;

- доступ до інформаційних ресурсів і комунікацій, що використовуються в освітньому процесі;

- відзначення успіхів у своїй професійній діяльності;

- справедливе та об’єктивне оцінювання своєї професійної діяльності;

- захист професійної честі та гідності;

- індивідуальну освітню (наукову, творчу, мистецьку та іншу) діяльність за межами закладу освіти;

- безпечні і нешкідливі умови праці;

- участь у роботі колегіальних органів управління закладу освіти;

7.9. Педагогічні працівники зобов’язані:

- постійно підвищувати свій професійний і загальнокультурний рівні та педагогічну майстерність;

- виконувати освітню програму для досягнення дітьми передбачених нею результатів навчання;

- сприяти розвитку здібностей дітей, формуванню навичок здорового способу життя, дбати про їхнє фізичне і психічне здоров’я;

- дотримуватися академічної доброчесності;

- дотримуватися педагогічної етики;

- поважати гідність, права, свободи і законні інтереси всіх учасників освітнього процесу;

- настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до суспільної моралі та суспільних цінностей, зокрема правди, справедливості, патріотизму, гуманізму, толерантності, працелюбності;

- формувати в дітей усвідомлення необхідності дотримуватися Конституції та законів України, захищати суверенітет і територіальну цілісність України;

- виховувати повагу до державної мови та державних символів України, національних, історичних, культурних цінностей України, дбайливе ставлення до історико-культурного надбання України та навколишнього природного середовища;

- формувати прагнення до взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами;

- захищати дітей під час освітнього процесу від будь-яких форм фізичного та психічного насильства, приниження честі та гідності, дискримінації за будь-якою ознакою, пропаганди та агітації, що завдають шкоди здоров’ю дитині;

- дотримуватися цього статуту, правил внутрішнього розпорядку закладу освіти, виконувати свої посадові обов’язки.

7.10. Педагогічних та інших працівників приймає на роботу до закладу освіти його керівник.

7.11. Працівники закладу освіти проходять обов’язкові профілактичні медичні огляди.

7.12. Педагогічні працівники закладу освіти підлягають атестації, яку зазвичай проводять раз на п’ять років.

7.13.  Педагогічних працівників, які систематично порушують цей статут, правила внутрішнього розпорядку закладу освіти, не виконують посадових обов’язків, умов колективного договору або за результатами атестації не відповідають посаді, яку обіймають, звільняють з роботи відповідно до чинного законодавства.

 

8. Управління закладом освіти

8.1. Управління закладом освіти здійснює його засновник — Хоростківська міська рада, відділ освіти, культури, сім’ї, молоді і спорту Хоростківської міської ради, директор,  постійний колегіальний орган закладу освіти — педагогічна рада, вищий колегіальний орган громадського самоврядування  загальні збори колективу закладу та батьків або осіб, які їх замінюють.

8.2. Безпосереднє керівництво роботою закладу освіти здійснює  директор, який призначається і звільняється з посади засновником, згідно Закону «Про освіту» на конкурсній основі.

Директор закладу дошкільної освіти:

- організовує діяльність закладу освіти;

- вирішує питання фінансово-господарської діяльності закладу освіти;

- призначає на посаду та звільняє з посади працівників, визначає їх функціональні обов’язки;

- забезпечує організацію освітнього процесу та контроль за виконанням освітніх програм;

- забезпечує функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти;

- забезпечує умови для здійснення дієвого та відкритого громадського контролю за діяльністю закладу освіти;

- сприяє та створює умови для діяльності органів самоврядування закладу освіти;

- сприяє здоровому способу життя дітей та працівників закладу освіти;

- діє від імені закладу освіти, представляє його в усіх державних та інших органах, установах і організаціях, укладає угоди з юридичними та фізичними особами;

- розпоряджається в установленому порядку майном і коштами закладу освіти;

- відповідає за дотримання фінансової дисципліни та збереження матеріально-технічної бази закладу освіти;

- видає у межах своєї компетенції накази та розпорядження, контролює їх виконання;

- затверджує штатний розпис за погодженням із засновником закладу освіти;

- контролює організацію харчування і медичного обслуговування дітей;

- забезпечує дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних норм і правил, охорони праці та вимог безпеки життєдіяльності;

- підтримує ініціативи щодо вдосконалення освітньої роботи, заохочує творчі пошуки, дослідно-експериментальну роботу педагогів;

- щороку звітує про освітню, методичну, економічну і фінансово-господарську діяльність закладу освіти на загальних зборах.

8.3. Постійний колегіальний орган закладу освіти — педагогічна рада.

До складу педагогічної ради входять:

- педагогічні працівники, інші спеціалісти, можуть входити голови батьківських комітетів, фізичні особи, які провадять освітню діяльність у сфері дошкільної освіти;

- запрошеними з правом дорадчого голосу можуть бути представники громадських організацій, педагогічні  працівники закладів загальної середньої освіти;

-батьки або інші законні представники дитини .

Головою педагогічної ради закладу дошкільної освіти є його директор .

Педагогічна рада обирає зі свого складу секретаря на навчальний рік .

Педагогічна рада закладу:

- схвалює освітню програму закладу, оцінює результативність її виконання та виконання Базового компонента дошкільної освіти, хід якісного виконання програм розвитку, виховання і навчання дітей у кожній віковій групі;

- формує систему та затверджує процедури внутрішнього забезпечення якості освіти, зокрема систему та механізми забезпечення академічної доброчесності;

- розглядає питання вдосконалення організації освітнього процесу;

- визначає план роботи закладу освіти та педагогічне навантаження педагогічних працівників;

- затверджує заходи щодо зміцнення здоров’я дітей;

- обговорює питання підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їхньої творчої ініціативи;

- затверджує щорічний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників;

- заслуховує звіти педагогічних працівників, які проходять атестацію;

- розглядає питання впровадження в освітній процес найкращого педагогічного досвіду та інновацій, участі в дослідницькій, експериментальній, інноваційній діяльності, співпраці з іншими закладами освіти, науковими установами, фізичними та юридичними особами, які сприяють розвитку освіти;

- визначає шляхи співпраці закладу освіти з сім’єю;

- ухвалює рішення щодо відзначення, морального та матеріального заохочення працівників закладу та інших учасників освітнього процесу;

- має право ініціювати проведення позапланового інституційного аудиту закладу та проведення громадської акредитації закладу;

- розглядає питання щодо відповідальності працівників закладу та інших учасників освітнього процесу за невиконання ними своїх обов’язків.

Рішення педагогічної ради вводять в дію рішеннями керівника закладу освіти.

Роботу педагогічної ради планують довільно відповідно до потреб закладу освіти.

Кількість засідань педагогічної ради становить  3 рази на рік.

У закладі освіти можуть діяти:

- органи самоврядування працівників закладу освіти;

- органи батьківського самоврядування;

- інші органи громадського самоврядування учасників освітнього процесу.

8.4. Вищим колегіальним органом громадського самоврядування є загальні збори колективу закладу та батьків або осіб, які їх замінюють.

Загальні збори:

- заслуховують звіти керівника закладу з питань статутної діяльності та дають оцінку його професійно-педагогічної діяльності, розглядають питання освітньої, методичної, фінансово-господарської діяльності закладу.

- скликають не рідше ніж 1 раз на рік.

Кількість учасників  від працівників закладу освіти становить-2/3 від загальної кількості , батьків — 2/3 від загальної кількості. Термін їх повноважень становить 1 рік.

Рішення  ухвалює проста більшість голосів від загальної кількості присутніх.

Загальні збори колективу:

- ухвалюють статут закладу освіти, зміни і доповнення до нього;

- обирають раду закладу освіти, її членів і голову, встановлюють терміни їхніх повноважень;

- заслуховують звіт директора з питань статутної діяльності, оцінюють її таємним або відкритим голосуванням;

- розглядають питання освітньої, методичної та фінансово-господарської роботи закладу освіти;

- затверджують основні напрями вдосконалення роботи та розвитку закладу.

 

9. Майно закладу освіти

9.1. Матеріально-технічна база закладу освіти містить будівлі, споруди, земельні ділянки, комунікації, інвентар, обладнання та інше.

9.2.  Відповідно до Акту передачі від 05 вересня 2001 року № 25 закладу дошкільної освіти передано в оперативне управління земельну ділянку, будівлі, комунікації, інвентар, обладнання, спортивні та ігрові майданчики, .

9.3.  Рішенням Великоговилівської сільської ради від 01 грудня  1995 року  №225  закладу освіти виділено присадибну ділянку площею 0,20 га.

9.4. Майно (земельні ділянки, будівлі, споруди, обладнання тощо), придбання чи відокремлення якого призначене для здобуття дітьми дошкільної освіти, використовується виключно для роботи з дітьми.

9.5 Вимоги до матеріально-технічної бази закладу освіти визначаються  відповідними   будівельними та санітарно-гігієнічними нормами і правилами, а також Типовим переліком обов’язкового обладнання закладу дошкільної освіти, навчально-наочних посібників, іграшок, навчально-методичної, художньої та іншої літератури.

 

10. Фінансово-господарська діяльність закладу освіти

10.1. Утримання та розвиток матеріально-технічної бази закладу освіти фінансуються за рахунок коштів засновника закладу освіти.

10.2. Джерелами фінансування закладу освіти є кошти:

- засновника;

- місцевого бюджету в розмірі, передбаченому нормативами фінансування;

- батьків або осіб, які їх замінюють;

- добровільні пожертвування та цільові внески фізичних і юридичних осіб.

- інші кошти, не заборонені законодавством.

10.3. Заклад освіти за погодженням із засновником має право:

-здійснювати придбання , орендувати необхідне йому обладнання та інше майно;

- отримувати допомогу від підприємств, установ, організацій та фізичних осіб;

- здавати в оренду приміщення, споруди, обладнання юридичним та фізичним особам для здійснення освітньої діяльності згідно із законодавством.

10.4. Статистичну звітність форми 85-К про діяльність закладу освіти подають відповідно до законодавства.

10.5. Порядок діловодства і бухгалтерського обліку в закладі освіти визначає директор закладу відповідно до законодавства.

10.6. Бухгалтерський облік здійснюється самостійно закладом освіти або через централізовану бухгалтерію.

 

11. Контроль за діяльністю закладу освіти

11.1.Державний нагляд (контроль) за діяльністю закладу здійснюється  центральним органом виконавчої влади із забезпечення якості освіти та її територіальними органами відповідно до Закону України «Про освіту».

11.2. Інституційний аудит включає планову перевірку дотримання ліцензійних умов; може бути проведений за ініціативою засновника, керівника, колегіального органу управління  закладу освіти у випадках, передбачених чинним законодавством.

11.3. Заклад освіти підпорядкований і підзвітний відділу освіти,  культури, сім’ї, молоді та спорту Хоростківської міської ради.

11.4. Контроль за дотриманням закладом освіти державних вимог щодо змісту, рівня й обсягу дошкільної освіти здійснюється  відділом освіти, культури,  сім’ї, молоді та спорту Хоростківської міської ради.

11.5. Зміст, форми, періодичність контролю, не пов’язаного з освітнім процесом, встановлює засновник, згідно з чинним законодавством.

11.6. Громадський нагляд (контроль) здійснюється суб’єктами громадського  нагляду (контролю).

11.7. Безпосередньо в закладі освіти громадський нагляд (контроль) може проводитися виключно з дозволу керівника закладу освіти, крім випадків, встановлених законодавством.

 

12.Міжнародне співробітництво

12.1. Міжнародне  співробітництво у системі дошкільної освіти здійснюється відповідно до Закону України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», інших нормативно-правових актів, а також міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.

12.2. Заклад освіти, педагогічні працівники і здобувачі освіти можуть брати участь у реалізації міжнародних проектів та програм

 

13.Ліквідація або реорганізація закладу дошкільної освіти

       13.1. Припинення діяльності закладу освіти здійснюється шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації – за рішенням Засновника, а у випадках передбачених законодавством України – за рішенням суду.

Рішення про реорганізацію, ліквідацію чи перепрофілювання (зміну типу) закладу освіти приймається Хоростківською міською радою у порядку, встановленому чинним законодавством.

 

 

При реорганізації, ліквідації чи перепрофілюванні (зміні типу) закладу освіти його працівникам і здобувачам освіти гарантовано дотримання їх прав та інтересів, відповідно до чинного законодавства з питань праці та освіти.

 13.2. Ліквідація проводиться ліквідаційною комісією, призначеною засновником, а у випадках ліквідації за рішенням господарського суду - ліквідаційною комісією, призначеною цим органом.

13.3. З часу призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження щодо управління справами закладу освіти. Ліквідаційна комісія складає ліквідаційний баланс та надає його засновникові.

          13.4. У випадку реорганізації права та зобов’язання  закладу освіти переходять до правонаступників, визначених відділом освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Хоростківської міської ради.

          13.5. При реорганізації чи ліквідації  закладу дошкільної освіти  працівникам, які звільняються або переводяться, гарантується дотримання їхніх прав та інтересів відповідно до законодавства про працю України.

          13.6. У разі ліквідації закладу освіти, вивільнені приміщення використовуються виключно для роботи з дітьми.

          13.7. Заклад дошкільної освіти вважається ліквідованим з моменту внесення  про це запису до Єдиного державного реєстру.

 

 

 

Міський  голова                                                           С.В. Гладун

 

 

СХВАЛЕНО

 Протокол засідання

 загальних зборів

 трудового колективу

 ЗДО «Барвінок» с. В. Говилів

 20 січня 2021року  № 01

 

 

 

ПОГОДЖЕНО

Наказ відділу освіти, культури, сім’ї,

молоді та спорту

Хоростківської міської ради

 05 лютого 2021року № 15-од

 

 

 



 

 

 

 

 

  

                                                                                   

ХОРОСТКІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ГУСЯТИНСЬКОГО РАЙОНУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Дитячий садок «Барвінок» с. Великий Говилів

вул. Січових Стрільців, 3, с. Великий Говилів Теребовлянського району  Тернопільської області ,48162,


E-mai: corokaolga@ukr.net  Код ЄДРПОУ 26569909

 

 

                                                                   НАКАЗ

 

16.04.2021 р                                                             №19

 

 

Про перейменування

закладу дошкільної освіти

 

       Відповідно до Законів України ,,Про освіту”, ,,Про дошкільну освіту”, на підставі рішення четвертої сесії VІІІ скликання від 29.01.2021 № 211,,Про перейменування закладів дошкільної освіти Хоростківської міської ради та затвердження статутів у новій редакції”, наказу відділу освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту від 05 лютого 2021 №15-од ,,Про погодження статутів закладів дошкільної освіти Хоростківської міської ради”, наказу  відділу освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту від 14 квітня  2021 №39-од ,,Про перейменування закладів дошкільної освіти Хоростківської міської ради”, виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 12.04.2021 року №17039976603

 

НАКАЗУЮ:

1.               Проінформувати працівників закладу дошкільної освіти про наступне.

1.1.  Великоговилівський дитячий садок ,,Барвінок” загального розвитку, що знаходиться у комунальній  власності Великоговилівської сільської  ради перейменовано на Заклад дошкільної освіти ,,Барвінок” с. Великий  Говилів  Хоростківської міської ради Тернопільської області – повна назва закладу, скорочена назва закладу освіти --  ЗДО ,,Барвінок с. Великий Говилів

1.2.Юридична адреса закладу: вул. Січових Стрільців, будинок 3, с. Великий Говилів  Чортківського району   Тернопільської області, 48162.

1.3.Засновником закладу освіти  є Хоростківська міська рада Тернопільської області, код ЄДРПОУ 21157740.

1.4.Тип закладу освіти —  дитячий садок .

1.5.  Керівництво роботою закладу дошкільної освіти здійснює  директор, який призначається і звільняється з посади засновником відповідно до  Закону ,,Про освіту на конкурсній основі.

1.6. Головною метою діяльності закладу дошкільної освіти є забезпечення  реалізації права дитини на дошкільну освіту, її фізичний, розумовий і духовний розвиток, соціальну адаптацію та готовність продовжувати

 

2. Даний  наказ  розмістити     на сайті закладу.

 3. Внести запис про зміну назви  закладу  освіти у  трудові книжки працівників відповідно до п.2.15. Інструкції про порядок  ведення трудових книжок працівників від 29.07.93 № 58 (зі змінами).

 4. Вжити  заходів  щодо   виготовлення нової печатки, вивіски закладу освіти.

 5.При оформленні офіційних документів та наданні інформацій різного типу враховувати зміну назви закладу.

 6.У своїй роботі керуватися Статутом ЗДО, затвердженим рішенням четвертої сесії VІІІ скликання від 29.01.2021 № 211,  у  новій редакції.

 7. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

 

 

 

 

Директор                                                Олександра СОРОКА

                                

 

 

 

 

 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокинулось сонце вранці В українській вишиванці. Україну розбудило, Засміялось, засвітило. ,,Добрий ранок!” – всім сказало І в ,,Барвін...